Geriausios Kanų Liūtų reklamos'23
Reklamos festivalis Amžiaus cenzas: N-13 120 min.
Nelaužoma rudens tradicija tapęs „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginys šiemet į kino teatrus sugrįžta jau 15 kartą. Spalio 24 dieną kino salės visoje Lietuvoje prisipildys pačių ryškiausių emocijų, kurias 2 valandų programoje žada „Kanų liūtų“ festivalyje apdovanoti reklamos darbai. „Šiais metais “ Kanų liūtų“ festivalis šventė savo 70 metų. Nėra ką kalbėti, kokio tai stiprumo tradicija, tiesiog turi tai patirti. O Lietuvoje mes kaip kasmet jums duosime paragauti labai nedidelę dalelę „Kanų liūtų“ tradicijos skonio. Ateikite į kino teatrus ir pasimėgaukite geriausiu pasaulyje kūrybiškumu, kuris turi gilias tradicijas ir tęstinumą, – sako „15min group“ vadovas Tomas Balžekas.
„15min Group“ jau 15 metų Lietuvoje oficialiai atstovauja „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui – organizuoja ir „Kanų liūtų“ vardu organizuoja reklamų peržiūras kino teatruose, „Jaunųjų liūtų“ konkursą ir kitus renginius Lietuvos reklamos industrijai.
Tarp ryškiausių „Geriausios Kanų liūtų reklamų“ šiemet – šypseną keliančios „iPhone“, jautrumo stygas virpinančios „Ikea“, nuostabą keliančias „Uber“, juoką žadinančias „Skittles“, pasaulį permąstyti kviečiančias socialines reklamas.
Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – rugsėjo 29 dieną kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus tik tą dieną įsigyti pačia žemiausia kaina.
Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Atsiprašome, šiai dienai seansų nėra
Atsiprašome, šiai dienai seansų nėra